Kendi çalıp kendi oynayan kız: Muuru'nun bloguna hoşgeldin..

2 Nisan 2012 Pazartesi

Umut dünyası :)

Selam,

Bir süredir işsiz olduğumdan önceki yazımda bahsetmiştim. Şu anda TR'nin önde gelen medya kuruluşlarından biriyle iş görüşmesi halindeyim. Dile kolay üç görüşme yaptık, dördüncü ise (eğer olumlu değerlendirilirsem) İK Grup Müdürü ile gerçekleşecek.

Bir, iki derken üçüncü görüşmemiz de oldukça güzel geçti, yani daha ne diyeyim görüşmede İK'cıyı etkilemek için o derece istekli konuştum. Ama İK'cıları bilirsiniz, görüşmede olumlu / olumuz hiçbir şey belli etmez ve çeşitli taktiklerle sizin ruh durumunuzu ölçmek isterler. Benimle görüşme yapan İK'cının da taktik uyguladığını düşünüyorum. Çünkü kendisi, her söylediğimden bir anlam çıkarıp beni köşeye sıkıştırmaya çalıştı. Yoksa durup dururken niye sevmesin ki beni, taktiktir taktik :) Bense kendime hayran kaldım, sabrım, güler yüzlülüğüm ve özgüvenim sayesinde. İş görüşmelerinden korkan arkadaşlara sözümdür; Allah o gücü veriyor kuluna :) Velhasıl bu hafta içinde olumlu / olumsuz dönüş yapacaklar.

İstanbul'un merkezinde bulunan ve TR'nin önde gelen bu medya kuruluşunda çalışmayı çok istiyorum. Olacak diye hissediyorum çünkü iş için gereken bilgileri hiç durmadan topluyorum, o işi daha iyi yapabilmek için benden ne istediklerini biliyorum ve daha iyisi için çalışıyorum. E bir de iş için bir dolu iş kıyafeti aldım, özendiğim gibi ;) Yani olumlu düşünüyorum kendimce :) bu sefer zorla değil, gerçekten böyle hissettiğim için. İş bulmayı bu kadar çok istememin sebebi, para, itibar vs değil. Özsaygımı yitirmek ve bilgilerimi unutmak istememem. Ve İstanbul maceramın son bulmaması için işe ihtiyacım olduğunu söyleyebilirim. Aksi halde, ailemin sıcak yuvasına, İzmir'e dönme vakti benim için gelmiş demektir. Hayır ben bu işi alacağım ve İstanbul'da kalacağım bu kadar!

Öff bu yazım bir günlük edasında oldu, ben sıkıldım yazdıklarımdan. Ama bunları da söylemeye ihtiyacım vardı. Neyse..

Hoşçakalın demeden bir not: Paulo Coelho en sevdiğim yazarlardan biridir. Yazarın dört kitabını okuduktan sonra başyapıtı olan "Simyacı"'yı şu anda okuyorum. En yakın kitapçıya gidip bu kitabı mutlaka almalı ve okumalısınız.

"Bir şey istediğimiz zaman, arzumuzu gerçekleştirmemiz için bütün Evren işbirliği yapar."

Kendi çalıp kendi oynayan kız: Muuru :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder