Kendi çalıp kendi oynayan kız: Muuru'nun bloguna hoşgeldin..

5 Nisan 2012 Perşembe

Sil Baştan..

Yine yeni yeniden aynı cevap..

İş görüşmelerine gitmekten harap olan ben, aynı cevabı duymaktan bıkıp usanmadım. Bıktım, usandım, yıldım ama yapacak bir şey yok. Daha önce bahsettiğim medya kuruluşuyla olan görüşmem an itibariyle neticelendi.

MAALESEF OLUMLU DEĞİL. (kibarcası)

Bugün, sürüncemede kalan iş görüşmesi sonucunu merak ettiğim için şirkete telefon açtım. Esasında bu hafta ortasına kadar sürecek olan görüşmelerin 1-2 hafta daha süreceğini öğrendim. Kimseyi beğenmeyen, ince eleyip sık dokuyan, titiz ve tuhaf bir kadın olan bu İK'cı daha fazla aday görmek istiyor demek ki. Bu nedenle de işe alım kararı ilan tarihinden itibaren 2-3 ayı bulabiliyor. Olan bir umut bekleyen adaya oluyor. "Görüşmeler devam ediyor" diyerek adayı bekletmenin anlamı nedir? Açıkça söyleyin "sizi şimdilik olumlu değerlendiremiyoruz" diye, aday da ona göre hayatına yön versin.

Neyse ne.. Bardağın dolu tarafı misali, aslında kazanan benim. Belki de daha iyi fırsatları değerlendirmek için önüm açılmış oldu. Böylesi zor beğenen bir yöneticiyle çalışmak da fazlaca zor olsa gerek. Hakkımda hayırlısı diyerek bugünkü yazımı noktalıyorum. Canım sıkkın zira, hayal kırıklığı yaşadığım.. Çıkıp hava almalıyım.

Not: Benim gibi, istediği işte çalışmak isteyen ve istediği işi arayan, çabalayan işsiz kaderdaşlarıma bol şans ve dayanma gücü diliyorum.

Kendi çalıp kendi oynayan kız: Muuru :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder